Wypełnij formularz reklamacyjny podając jak najwięcej szczegółowych informacji, to usprawni i skróci proces reklamacyjny.
Jeśli zdecydujesz się wypełnić wersję papierową PDF, podpisany skan dokumentu prześlij na nasz adres e-mail info@piwonit.pl
PIWONIT
ul. Szyszkowa 20 bud. 1
02-285 Warszawa
e-mail: magazyn@piwonit.pl
tel. 667 676 170
Wśród tylu produktów zawsze może zdarzyć się jakiś felerny produkt. Nigdy Szanowny Kliencie nie przyjmuj takiej sytuacji jako adresowanej do Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować wadliwe produkty, dlatego prosimy, aby zgłoszenie reklamacji/serwisu odbywało się na zasadzie współpracy, a nie wojny.
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją producenta, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Staramy się pomagać w tematach gwarancyjnych, dlatego też często załatwiamy wszelkie formalności gwarancyjne.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
W przypadku produktów sprzedawanych w kategorii outlet w zależności czy produkt był nowy, czy wrócił z serwisu udzielamy 6 m-cy lub miesiąc gwarancji/rękojmi.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sporządzenie stosownej notatki u dostawcy, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 667 676 170 lub mailowo: magazyn@piwonit.pl
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
W przypadku przesyłki Paczkomatem – po odebraniu paczki ważne jest, aby nie zamykać drzwiczek Paczkomatu. Istnieje wtedy możliwość zwrotu uszkodzonego towaru oraz opisanie uszkodzenia.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Aby zgłosić reklamację, zwrot, serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny skorzystaj z naszego formularz reklamacyjnego.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: magazyn@piwonit.pl lub telefonicznie: +48 667 676 170. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.